Μετά από περίπου 4 χρόνια αναμονής, τα Instagram Reels είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα για όλους τους ελληνικούς λογαριασμούς, σε android και iOS!
Τι είναι τα Reels;
Τα Reels είναι η απάντηση της Meta στο TikTok, το δημοφιλές application δημιουργίας και διαμοιρασμού μικρών βίντεο, και τα είδαμε για πρώτη φορά στο Instagram το καλοκαίρι του 2018, χωρίς να έχουν κυκλοφορήσει πλήρως στη χώρα μας.
Πριν τη πλήρη διάθεσή τους, υπήρχε τρόπος για να δημιουργήσεις Reels μέσω του iphone app, ωστόσο υπήρχαν σοβαροί περιορισμοί στη λειτουργία τους.
Φυσικά τα facebook reels ακόμα αγνοούνται, ωστόσο πλέον οι επιχειρήσεις και στην Ελλάδα έχουν πρόσβαση σε ένα νέο, παντοδύναμο δημιουργικό εργαλείο που θα αυτή τη στιγμή αποτελεί την αιχμή του δόρατος της εταιρίας από την California.
Πώς η εισαγωγή των Reels θα επηρεάσει το ελληνικό Instagram για δημιουργούς και επιχειρήσεις;
Ο στόχος της εταιρίας πλέον δεν είναι άλλος από το να εξοντωθεί το TikTok, δίνοντας πλέον ιδιαίτερη βάση στα Reels, τα οποία κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των χρηστών.
Συγκεκριμένα, η εταιρία ανακοίνωσε πρόσφατα πως τα Reels δεσμεύουν πάνω από το 20% τους συνολικού χρόνου που ξοδεύουν οι χρήστες στο Instagram, με το νούμερο αυτό να αυξάνεται.
Το ίδιο άρθρο επισημαίνει πως πάνω από το 50% του χρόνου μέσα στο Facebook app ξοδεύεται σε video.
Αυτό για εμάς σημαίνει πως πρέπει:
✅Να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας με έμφαση στο short form video content
✅Αν έχουμε έτοιμη βιβλιοθήκη περιεχομένου στο TikTok, να τη μεταφέρουμε στο Instagram
✅Η δημοτικότητα του νέου φορμάτ θα ανεβαίνει καθώς οι Έλληνες χρήστες το ανακαλύπτουν. Αυτό σημαίνει πως θα υπάρξουν περισσότερες ευκαιρίες ώστε ο κόσμος να ανακαλύψει οργανικά το περιεχόμενό μας, όπως στο TikTok!
Η Humble φέρνει το Tik Tok Studio!
Η Humble, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες της αγοράς, έχει ήδη δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο content studio για παραγωγή περιεχομένου σύντομων βίντεο αποκλειστικά για TikTok και Reels!
Η δημιουργική ομάδα TikTok της Humble παρακολουθεί τα trends στο μέσο, τους influencers και δημιουργεί video content που κάνει τα brands “TikTok natives”.
Η προσέγγιση μας αφορά τους τομείς:
- Always on Content Strategy
- Campaign planning & Management
- Influencer Management
- Content Creation.
Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες και case studies στο humble.gr/tik-tok-studio!