Zuckerberg: “Το 2023 θα είναι το έτος της αποτελεσματικότητας”

Instagram Notes: Μοιράσου τις σκέψεις σου!

Αυτές είναι οι 50 ιστοσελίδες🌐 με τις περισσότερες ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ στον κόσμο!

Dark Light

Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 4ου τριμήνου για το 2022, η μετοχή της εταιρίας εκτινάχθηκε 20% 🤯 , και ο Mark Zuckerberg είχε ΠΟΛΛΑ να πει για αυτό…

Τι μοιράστηκε μαζί μας ο Ζάκερμπεργκ

Η τακτική ενημέρωση τριμήνου του Ζουκ, με δημοσίευσή του στο facebook αποτελούταν από 1442 λέξεις και ξεκίνησε ανακοινώνοντας πως για πρώτη φορά στην ιστορία του, το facebook ξεπέρασε τις 2 δις ενεργών χρηστών ημερησίως.

Ωστόσο πρακτικά έδωσε έμφαση σε 3 διαφορετικούς άξονες:

  1. Στη μείωση των εξόδων και την αποτελεσματικότητα για το 2023
  2. Τη δουλειά της εταιρίας πάνω στην AI και τι σημαίνει για το μέλλον
  3. Τις επενδύσεις στο metaverse και το mixed reality

The Year of Efficacy

Όσον αφορά το πρώτο, ο ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου για το ’23 δίνει έμφαση στα προϊόντα που θα αποφέρουν κέρδη στην εταιρία, βελτιώνοντας την απόδοση των ομάδων του.

Για αυτό και ονομάζει επισήμως το έτος 2023 ως το «χρόνο της αποτελεσματικότητας», κάτι που λάτρεψαν οι επενδυτές, καθώς έδειξε νοικοκυροσύνη στα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας.

Οι επενδύσεις στο AI

Πάμε στο AI λοιπόν, καθώς ο Ζάκερμπεργκ δε θα μπορούσε να ΜΗΝ «καπηλευθεί» το μεγάλο trend της εποχής.

Και όντως η Meta το 2022 έκανε τεράστιες επενδύσεις σε ΑΙ hardware με σκοπό να πρωταγωνιστήσει στο χώρο τα προσεχή χρόνια.

Συγκεκριμένα μας ενημέρωσε πως η AI:

  • Είναι η κινητήρια δύναμη της discovery engine
  • Χρησιμοποιείται σε Facebook και Instagram για ΟΛΑ τα είδη περιεχομένου
  • Η χρήση της στα ads βελτίωσε κατά 20% το ROAS, μείωσε το CPA
  • Η εταιρία επενδύει και στη generative AI (eg. DALL·E 2, Chat GPT)

Και όντως έχουμε δει πως:

✅Τα κόστη διαφημίσεων έχουν μειωθεί σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια

✅Βλέπουμε όλο και περισσότερες προτάσεις περιεχομένου σε Facebook/Instagram

✅Τα reels έχουν σημειώσει διπλάσιες προβολές σε σχέση με πέρυσι

✅Γνωρίζουμε από τους ισολογισμούς της εταιρίας ότι έχουν γίνει τεράστιες επενδύσεις σε AI hardware (ίσως οι μεγαλύτερες στο κλάδο)

Όλα αυτά σημαίνουν πρακτικά πως η εταιρία έχει κάνει ίσως το πιο γερό positioning στο χώρο για την AI και αυτό αποτυπώθηκε και στην εμπιστοσύνη των επενδυτών.

Τέλος, είχαμε και την αναφορά στο metaverse, με την επιβεβαίωση πως εντός του 2023 θα έχουμε το νέο προσιτό headset της εταιρίας.

Εξάλλου μη ξεχνάμε ότι τους τελευταίους μήνες έγινε και η κυκλοφορία του πιο ακριβού headset, Meta Quest Pro, για τους επαγγελματίες.

Το 2023 προμηνύεται καυτό για τις πλατφόρμες της Meta, αλλά και τα προσωπικά στοιχήματα του Mark Zuckerberg!