Πως το performance based marketing θα σας δώσει ένα “άδικο” πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό
Η ψηφιακή διαφήμιση ξεπερνά σήμερα τα 325 δισ. δολάρια παγκοσμίως. To 2020 υπήρξε μια χρονιά ορόσημο που άλλαξε εν μία νυκτί τις αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών, αναγκάζοντας περισσότερες επιχειρήσεις να αγκαλιάσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και ανεβάζοντας στα ύψη των ανταγωνισμό, ιδιαίτερα μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο του e-commerce.
Το performance marketing είναι το κατάλληλο ψηφιακό εργαλείο για όσες επιχειρήσεις δεν αρκούνται σε μία απλή online παρουσία, αλλά επιδιώκουν να ξεπεράσουν γρήγορα τους ανταγωνιστές τους και στοχεύουν σε συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα. Το performance based marketing είναι η πιο σίγουρη, cost-effective μέθοδος για να πετύχετε τα πιο απαιτητικά KPIs και αυτό γιατί βασίζεται στα data και την αυτοματοποίηση. Αν θέλετε να μάθετε τι είναι το digital performance marketing και πως θα σας δώσει ένα “άδικο” πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσάς.
Τι είναι το performance marketing;
Το performance marketing είναι ο τομέας του digital marketing που επικεντρώνεται στο performance, δηλαδή στην βελτιστοποίηση της διαφήμισης σε όρους κόστους και αποτελέσματος. Ουσιαστικά, είναι η προσπάθεια να επιτευχθεί το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα διαφημιστικά, με το μικρότερο δυνατό κόστος. Τέλος, οι καμπάνιες performance συνδέονται άμεσα με ενέργειες πωλήσεων, e-commerce και lead generation.
Το performance digital marketing είναι data-driven και αυτό που το διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες sales στρατηγικές είναι η δυνατότητα των performance marketing managers να μετρούν με ακρίβεια τα αποτελέσματα των διαφημιστικών ενεργειών τους και σε πραγματικό χρόνο να τα βελτιστοποιούν με σκοπό να εξοικονομούν χρήματα φτάνοντας το σωστό κοινό. Εν συντομία, το performance marketing είναι η ικανότητα να φέρεις πωλήσεις με τον πιο time and money efficient τρόπο.
Γιατί είναι τόσο σημαντικό το performance marketing;
Το βασικό πλεονέκτημα του marketing performance είναι η δυνατότητα μέτρησης των ενεργειών μας. Μπορούμε να μετρήσουμε από το brand engagement μέχρι το conversion rate ακόμη και ενος twitter ad και να το βελτιστοποιήσουμε, αλλάζοντας τη στόχευση ή ακόμα και το μήνυμα προς το κοινό με βάση το feedback που έχουμε λάβει.
Επίσης, μας δίνει τη δυνατότητα να εντοπίζουμε ευκαιρίες πριν από τους ανταγωνιστές, ενώ το added value του performance digital marketing διαφαίνεται και στον τρόπο πληρωμής των διαφημίσεων που είναι κυρίως pay as you go. Αδιαμφισβήτητα το performance digital marketing είναι η πιο επαναστατική μέθοδος sales για αυτό και χρειάζεστε δίπλα σας ένα εξειδικευμένο performance marketing agency.
Τι είναι το performance marketing agency;
Ένα performance marketing agency είναι ουσιαστικά η μετεξέλιξη του Media agency, η συνέχεια δηλαδή των media agencies που εξελίχθηκαν μαζί με τις επιταγές της ψηφιακής τεχνολογίας. Ένα performance marketing agency ή ένα performance department εργάζεται με στόχο να διανέμει τις διαφημίσεις ενός πελάτη όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται: στο σωστό κοινό, με το χαμηλότερο κόστος, από το κανάλι ή το μέσο που θα έχει την καλύτερη απόδοση, ενώ ταυτόχρονα κάνει συνεχώς optimize.
Στο χώρο του digital marketing και performance οι βασικές έννοιες όπως audience – στόχος – κόστος προβολής – διανομή δημιουργικού, είναι αλληλένδετες. Ένα performance marketing agency αναλαμβάνει να χρησιμοποιήσει σωστά το budget έτσι ώστε να μετατρέψει τις καμπάνιες σας σε κερδοφόρες με θετικό ROI. Καθώς το digital performance marketing είναι στο επίκεντρο όλων των μέσων και των μηνυμάτων, ο performance marketing manager αγοράζει πολυμέσα, δημιουργεί περιεχόμενο και βελτιστοποιεί την εμπειρία σε ολόκληρο το customer journey των πελατών. Είναι μία εργασία που απαιτεί εξειδίκευση και σωστή στοχοθεσία.
Ποιοι είναι οι στόχοι του digital performance marketing;
Ο στόχος του digital performance marketing είναι απλός: να πετύχει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα με το χαμηλότερο δυνατό budget. Οι performance καμπάνιες καταλήγουν πάντοτε σε ένα μετρήσιμο στόχο που έχετε θέσει εξαρχής. Ενδεικτικά, παρακάτω σας παρουσιάζουμε βασικούς στόχους που μπορείτε να θέσετε στη δική σας ομάδα performance marketing.
Conversions
Ως conversions, ή αλλιώς μετατροπές, εννοούμε οποιαδήποτε ενέργεια θέλουμε να κάνει ο πελάτης σε μία ιστοσελίδα. Ο όρος “conversion” ή “μετατροπή” προέκυψε από το ότι ουσιαστικά μετατρέπουμε τον επισκέπτη σε εν δυνάμει πελάτη ή απευθείας σε πελάτη. Conversion σε μία ιστοσελίδα μπορεί να θεωρηθεί η ενέργεια του επισκέπτη όταν πατήσει κάποιο link για κάνει ένα download, όταν επισκεφθεί τη σελίδα επικοινωνίας και συμπληρώσει τα στοιχεία του, όταν πραγματοποιήσει μια αγορά ή εάν κάνει μια οποιαδήποτε άλλη ενέργεια που έχουμε ορίσει εμείς ως “στόχο”.
Lead Generation
To lead generation αναφέρεται στον εντοπισμό και στο leads nurturing, δηλαδή στην καλλιέργεια δυνητικών πελατών για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης. O σκοπός του lead generation είναι η απόκτηση των στοιχείων επικοινωνίας των ενδιαφερομένων, εν δυνάμει πελατών, όπως για παράδειγμα μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας. Το lead generation χρησιμοποιείται εκτενώς από επιχειρήσεις τηλεπωλήσεων όπως είναι οι μεσάζοντες ρεύματος, ηλεκτρισμού και οι πωλητές πακέτων κινητής τηλεφωνίας και Internet,
Sales
Ο δημοφιλέστερος στόχος του performance marketing δεν είναι άλλος από τα “sales” ή αλλιώς τις πωλήσεις! Πιο συγκεκριμένα, δεν υπάρχει e-shop σήμερα το οποίο να μη χρησιμοποιεί το performance marketing με σκοπό τη δημιουργία online πωλήσεων. Στα πλαίσια του performance optimization οι performance marketers χρησιμοποιούν κανάλια όπως η Google, το Facebook και το Instagram με σκοπό να “σερβίρουν” διαφημίσεις για λογαριασμό του πελάτη στο σωστό κοινό-στόχο και να παράξουν πωλήσεις με optimized τρόπο, δηλαδή να “πιάσουν” το μέγιστο δυνατό αριθμό πωλήσεων με το μικρότερο διαφημιστικό budget.
Ποιες υπηρεσίες προσφέρει ένα performance marketing agency;
Ένα performance marketing agency σας προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών. Το κοινό κάθε επιχείρησης βρίσκεται σε διαφορετικές πλατφόρμες και σε διαφορετικό στάδιο στο customer journey. Το performance marketing έρχεται ως λύση στα παραπάνω προβλήματα.
Facebook / Instagram Ads
Γνωρίζατε ότι 1.79 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση το facebook ενώ 500 εκατομμύρια επιλέγουν το instagram, με το 90% αυτών να ακολουθεί κάποιο brand; Αν θέλετε να εκμεταλλευτείτε αυτό το τεράστιο κοινό, με το εντυπωσιακά χαμηλό κόστος διαφήμισης, τότε το performance marketing είναι η πρώτη σας επιλογή.
Αυτό που χρειάζεστε είναι ο σωστός συνδυασμός ad creative, targeting, audience και budget. Στο performance marketing, χρησιμοποιούμε την επιστημονική μεθοδολογία, κατά την οποία δημιουργούμε υποθέσεις, τις οποίες “τεστάρουμε” σε σχέση με την απόδοσή τους στο εκάστοτε μέσο. Μέσα από το feedback του κοινού, μαθαίνουμε το πώς να τελειοποιήσουμε τη διαφημιστική διαδικασία.
Google Search Ads
Ο ηγέτης στα Pay Per Click Ads είναι το Google Search Ads. Στα Google Search Ads η διαφήμιση εμφανίζεται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων στο Google search και αποτελεί τον κορυφαίο τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών που βρίσκονται στο κάτω μέρος του αγοραστικού “funnel”, ή απλούστερα, στους καταναλωτές που είναι σχεδόν “έτοιμοι” να αγοράσουν.
Ο τρόπος διαφήμισης στο Google Search πραγματοποιείται με τη μέθοδο της δημοπρασίας (bid) ανάμεσα στους διαφημιζόμενους και η τιμή καθορίζεται από το πώς ποντάρετε αλλά και από την ποιότητα της σελίδας σας. Στο Google Search οι υπηρεσίες Performance Marketing είναι πιο χρήσιμες σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μέσο, καθώς τόσο η στόχευση του κοινού και της αγοραστικής πρόθεσής του όσο και η κοστολόγηση της διαφήμισης αποτελούν μια πολύπλοκη συνάρτηση την οποία θα χειριστεί βέλτιστα μόνο ένα καταρτισμένο Performance Agency.
Google Display Ads
Τα display ads εμφανίζονται με τη μορφή κειμένου ή banner ad σε εκατομμύρια ιστοσελίδες στο Internet που συνεργάζονται με την Google και αποτελούν το Google Display Network. Η διαφορά με το Google Search έγκειται στο εξής: τα Google Search Ads εμφανίζονται κάθε φορά που ο χρήστης αναζητά στη Google μια λέξη ή φράση την οποία έχει “στοχεύσει” ο διαφημιζόμενος όπως “έπιπλα σαλονιού”. Αντίθετα, στο Google Display, η διαφήμιση εμφανίζεται σε μια ιστοσελίδα στην οποία βρέθηκε να περιηγείται ο χρήστης, όπως για παράδειγμα στο Protothema.gr. Ο διαφημιστής έχει τη δυνατότητα να στοχεύσει τους χρήστες βάσει των ενδιαφερόντων τους, βάσει του κειμένου που διαβάζουν εκείνη τη στιγμή όπως είναι ένα άρθρο για έπιπλα, ή βάσει του γενικού τους δημογραφικού προφίλ όπως. άνδρες 25+.
Τα Google display Ads αποτελούν μια πολύπλοκη εξίσωση, την οποία μπορούν να λύσουν εξειδικευμένοι επαγγελματίες του performance marketing. Αυτό που θα πρέπει να προσέξει ο διαφημιζόμενος είναι ότι εάν επιχειρήσει μόνος του να δοκιμάσει αυτό το κανάλι χωρίς να συνεργάζεται με κάποιο agency, είναι πιθανό ότι θα γλιτώσει σε πρώτο χρόνο χρήματα αφού δεν θα έχει έξοδα προς agency, ωστόσο, τελικά μακροπρόθεσμα θα του κοστίσει πιο ακριβά καθώς οι ενέργειές του δεν θα έχουν την βέλτιστη απόδοση των χρημάτων που επενδύει.
Youtube
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Youtube για να προωθήσετε αποτελεσματικά τα προϊόντα σας και να συνδεθείτε με το κοινό σας με δημιουργικό τρόπο. Μπορείτε να μοιραστείτε την εμπειρία σας, να μιλήσετε για τον εαυτό σας ή την εταιρεία σας, να προσφέρετε χρήσιμες συμβουλές και έξυπνες διαφημίσεις.
Το performance marketing agency θα σας βοηθήσει να χτίσετε την στρατηγική σας, να επιλέξετε το κατάλληλο δημιουργικό (best performing ad creative), να δημιουργήσετε την καμπάνια, να στοχεύσετε με δημογραφικά στοιχεία και να μετρήσετε την επιτυχία σας. Η διαφήμιση στο Youtube είναι ιδιαίτερα δύσκολη γιατί θα πρέπει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να τραβήξετε την προσοχή του κοινού προτού κάνει skip.
Remarketing
Το remarketing είναι πάντοτε ο αποτελεσματικότερος τρόπος διαφήμισης. Εμφανίζει διαφημίσεις σε άτομα που σας γνωρίζουν ήδη, δηλαδή σε άτομα που έχουν κλικάρει πάνω στη διαφήμιση σας ή έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν τον ιστότοπό σας ή έχουν ακόμα χρησιμοποιήσει το εταιρικό σας application. To remarketing σας βοηθά να επανασυνδεθείτε μαζί τους και να τους δείξετε μια σχετική διαφήμιση με τα ενδιαφέροντα τους, τα οποία σας είναι γνωστά από την προηγούμενη επίσκεψή τους.
Επίσης, μπορείτε να τους στοχεύσετε σε διαφορετικές συσκευές και δίκτυα έτσι ώστε να επιχειρήσετε μια δεύτερη προσπάθεια για να καταλήξετε στο επιθυμητό conversion. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα που δίνει το remarketing είναι ότι με μικρό κόστος στοχεύετε το πιο “έτοιμο” κοινό. Αυτός είναι και ο λόγος που πάντοτε σκοράρει ως η πρώτη καμπάνια σε αποτελεσματικότητα ανάμεσα στα διάφορα κανάλια διαφήμισης και για αυτό οι performance marketers το χρησιμοποιούν σε κάθε καμπάνια.
Email Marketing
To email marketing είναι ο τρόπος για να επικοινωνήσετε με το δικό σας κοινό, τους πιστούς σας πελάτες, και να δυναμώσετε τη σχέση τους με το δικό σας brand. Το email marketing επικεντρώνεται στους ανθρώπους που σας εμπιστεύονται ήδη, όντας είτε πελάτες είτε “fans”, έχοντας δηλαδή γραφτεί στη mailing λίστα της εταιρείας σας για να παρακολουθούν νέα, προσφορές, εκπτώσεις, και giveaways.
O performance marketing manager θα χτίσει μία στρατηγική conversions, θέτοντας στόχους και κάνοντας segmentation τη λίστα των πελατών σας, ώστε το κατάλληλο μήνυμα να αποστέλλεται στους κατάλληλους αποδέκτες. To email marketing είναι μια εύκολη και φθηνή marketing performance μέθοδος για να πετύχετε τα KPIs σας.
Programmatic Advertising
To programmatic advertising αφορά τη χρήση software για την αγορά ψηφιακών διαφημισεων, χωρίς δηλαδή να χρειάζεστε τον ανθρώπινο παράγοντα στις διαπραγματεύσεις με τους publishers. Η διαφήμιση μέσω programmatic advertising προσδιορίζει το online target market μέσω real-time ανάλυσης. Εν συνεχεία, αγοράζει διαφημιστικό απόθεμα μέσω αυτοματοποιημένου software.
Το μεγάλο πλεονέκτημα των αυτοματοποιημένων ενεργειών είναι ότι μειώνεται σημαντικά το κόστος, κάνοντας καλύτερη χρήση του χρόνου, ενώ εντοπίζονται εύκολα τα περιθώρια βελτίωσης. Το Programmatic Advertising του performance digital marketing φέρνει άμεσα το μεγαλύτερο ROI.
Ποια είναι μερικά παραδείγματα performance case studies:
Στη Humble Digital Agency φέρνουμε πραγματικά αποτελέσματα. Συνδυάζουμε την αποτελεσματικότητα του performance based marketing με την ικανότητα να δημιουργούμε διαφημίσεις που προσέχει το κοινό (creative). Σερβίρουμε περισσότερα από 94.2 εκατομμύρια Ad Impressions σε 71 χώρες και έχουμε λάβει 31 βραβεία στους τομείς performance και creative. Έχοντας συμμετάσχει σε πολυάριθμα projects, επιλέξαμε δύο από τις πιο σημαντικές μας συνεργασίες για να σας δείξουμε πως creative και performance μπορούν να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις και το brand σας.
Η περίπτωση της BoConcept
To 2015 ξεκινήσαμε την συνεργασία μας με το καταξιωμένο brand επίπλων, BoConcept Ελλάδος και το στόχο να αυξήσουμε τις πωλήσεις με επέκταση στις αγορές των Βαλκανίων. Με τη βοήθεια του digital marketing performance, η BoConcept Ελλάδος ανακηρύχθηκε το 2017 ως “Franchisee of the Year” του Παγκόσμιου Δικτύου της πολυεθνικής. Ας δούμε πώς με τη σωστή στρατηγική επιτυγχάνουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.
Επιχειρήσαμε να δοκιμάσουμε την αγορά των Βαλκανίων και τη στόχευση εύπορων Βουλγάρων καταναλωτών, για την ενίσχυση των πωλήσεων του καταστήματος της BoConcept στη Θεσσαλονίκη. Η στρατηγική μας στηρίχθηκε σε τέσσερις πυλώνες: στο display advertising, geolocation targeting, συμπεριφορική στόχευση και στόχευση ενδιαφερόντων.
Αρχικά, για την έναρξη προβολής της καμπάνιας επιλέχθηκε το display advertising για να καθορίσουμε εμείς με ακρίβεια το προφίλ των ανθρώπων στους οποίους θα προβληθεί η διαφήμισή μας και όχι το ανάποδο, όπως χρησιμοποιώντας τα search ads. Εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες και τα αποτελέσματα του display, ξεκινήσαμε το geolocation strategy. Στο geolocation επικεντρωθήκαμε κυρίως σε εύπορες περιοχές της Βουλγαρίας. Στη συνέχεια κάναμε συμπεριφορική στόχευση και στόχευση ενδιαφερόντων, δηλαδή στοχεύσαμε ακριβές συσκευές πλοήγησης στο internet, όπως iphone και ipad, ενώ στοχεύσαμε και σε likes των καταναλωτών σε αντίστοιχες εταιρείες του εξωτερικού.
Την καμπάνια πλαισίωνε ένα responsive website, μεταφρασμένο στη γλώσσα των καταναλωτών μαζί με δημιουργικά μηνύματα προσφορών για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Μέχρι και σήμερα το ⅕ των καταναλωτών στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης προέρχεται από τη Βουλγαρία. Η δύναμη του performance based marketing είναι αδιαμφισβήτητη.
Η περίπτωση του GFG Bakery
To 2017 μια ελληνική αλυσίδα φούρνων η Greek From Greece Bakery (GFG Bakery) αποφάσισε να κάνει την είσοδό της στην αγορά του Νιου Τζέρσεϊ των Ηνωμένων Πολιτειών. Η δυσκολία του εγχειρήματος βρισκόταν στο γεγονός ότι τα προϊόντα φούρνου και ο τύπος του Ελληνικού φούρνου είναι άγνωστα στους Αμερικανούς καταναλωτές. Συνεπώς, βασική μας πρόκληση ήταν να εκπαιδεύσουμε το κοινό. Γι αυτό επιστρατεύσαμε τη δημιουργικότητα μας στο creative για να κάνουμε το κοινό να προσέξει τα διαφημιστικά μας μηνύματα και κατά συνέπεια να μάθει για το επερχόμενο launching της επιχείρησης.
Για την προβολή της δυναμικής digital marketing καμπάνιας «Daily Trips from Jersey City to Greece», επιλέξαμε τα μέσα Facebook και Instagram. Χρησιμοποιώντας το geolocation targeting στα κινητά στοχεύσαμε τους ανθρώπους που θα μπορούσαν να επισκεφτούν το φούρνο GFG Bakery, δηλαδή τους ανθρώπους που έμεναν ή περνούσαν κοντά από το κατάστημα. Μια ευρύτερη στόχευση θα είχε ως αποτέλεσμα τη σπατάλη των πόρων διότι αν προωθούσαμε τη διαφήμιση σε χρήστες μακριά από το κατάστημα, δεν θα μπορούσαν να το επισκεφτούν, ακόμα κι αν τους ενδιέφερε το προϊόν.
Το μήνυμα της καμπάνιας ήταν ουσιαστικά μια “πρόσκληση” του κοινού σε μία Ελλάδα κοντά τους. Τέλος, αφού καταφέραμε να κεντρίσουμε την προσοχή του κοινού, δημιουργήσαμε μία καμπάνια με τα ίδια τα προϊόντα, χρησιμοποιώντας εντυπωσιακές και “λαχταριστές” φωτογραφίες. Με τη δύναμη ελκυστικών εικόνων και ένα άριστα responsive website, καταφέραμε να κάνουμε τους χρήστες να ανυπομονούν για το opening ενός φούρνου με “αυθεντικές γεύσεις από Ελλάδα”.
Η digital marketing καμπάνια δέχτηκε πλήθος θερμών σχολίων στο Facebook και οδήγησε σε ένα εντυπωσιακό opening με αθρόα προσέλευση πελατών. Σήμερα, η GFG Bakery έχει μπει στην καθημερινότητα των καταναλωτών και πλέον διαθέτει στις Ηνωμένες Πολιτείες 44 καταστήματα.
Ποιο είναι το κόστος συνεργασίας με ένα performance agency;
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το κόστος συνεργασίας με ένα performance marketing agency είναι πολυπαραγοντικό και εξαρτάται όχι μόνο από τους στόχους που θέλετε να πετύχετε αλλά και από την εξειδίκευση του agency. Ως εκ τούτου, ένα μικρό agency ή ένα agency με μικρή εμπειρία στο χώρο του digital, χρεώνει από 500-1.000€ / μήνα, χωρίς setup fee και περίοδο δέσμευσης.
Αντίθετα, ένα μεγαλύτερο, επιτυχημένο agency συνήθως χρεώνει από 1.500€ / μήνα έως και 10.000€ / μήνα ανάλογα με τα services που χρειάζεστε. Τα μεγαλύτερα agencies ζητούν ένα setup fee της τάξεως των 1.500€ και μια μηνιαία αμοιβή ίση με το 10-15% της διαφημιστικής δαπάνης, με περίοδο δέσμευσης από 6 μήνες και άνω. Το κόστος του εγχειρήματος μπορεί να φαίνεται μεγάλο, ωστόσο, αν αναλογιστείτε τα κέρδη και το ROI που θα φέρει στην επιχείρησή σας, θα καταλάβετε ότι αναφερόμαστε σε μία επένδυση με εκπληκτική απόδοση
Πως να κάνετε έρευνα για να βρείτε το κατάλληλο για εσάς performance agency;
Η εύρεση του σωστού performance marketing agency είναι μία απαιτητική διαδικασία που χρειάζεται χρόνο. Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε είναι φυσικά μέσω ενός Google search με τον όρο “performance agency”. Στη συνέχεια, επισκεφθείτε τις σελίδες των performance agencies, αναζητείστε case studies και πελατολόγιο για να αξιολογήσετε την ποιότητα της εταιρείας. Απόδειξη κορυφαίων υπηρεσιών είναι το σήμα “Google Premier Partner” και φυσικά, τα βραβεία για τις καμπάνιες που έχουν τρέξει.
Λεπτομερείς κριτικές συνεργατών και αξιολογήσεις μπορείτε να αναζητήσετε στο clutch.co, την παγκόσμια ψηφιακή πλατφόρμα που συγκεντρώνει όλα τα performance agencies σε μία σελίδα. Επιπρόσθετα, τα social media, και ειδικότερα το Linkedin, θα σας βοηθήσει να μάθετε περισσότερα για το performance agency καθώς θα μπορέσετε να μελετήσετε και βιογραφικά της ομάδας. Τέλος, το Google maps μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα agency στην περιοχή που δραστηριοποιείστε. Αφιερώστε χρόνο στην διαδικασία για να βρείτε τους ανθρώπους που θα ταιριάξουν με την ομάδα σας και θα απογειώσουν το brand σας.
Ποιοι είναι τρόποι συνεργασίας με ενα performance agency;
Πριν προχωρήσετε σε συνεργασία με ένα agency πρέπει να καθορίσετε budget και στόχους. Μην κάνετε το λάθος να ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαδικασία χωρίς να γνωρίζετε με ακρίβεια το ποσό που θα επενδύσετε, γιατί διαφορετικά δεν θα μπορέσετε να χτίσετε ρεαλιστικούς στόχους με το agency και να βρείτε τις πρακτικές που ταιριάζουν σε εσάς. Θυμηθείτε ότι το digital marketing performance έχει ως στόχο το cost-effectiveness το οποίο βασίζεται στο budget σας.
Η συνεργασία σας με ένα performance marketing agency μπορεί να ξεκινήσει είτε με απευθείας ανάθεση είτε ύστερα από κλειστό διαγωνισμό (spec). Η απευθείας ανάθεση συστήνεται εφόσον έχετε βρει με έρευνα το agency που ταιριάζει με την φιλοσοφία της εταιρείας σας. Σε αντίθετη περίπτωση, κυρίως αν έχετε budget που κυμαίνεται σε 80.000-100.000€ / χρόνο, ξεκινήστε με έναν κλειστό διαγωνισμό με εταιρείες που έχετε ξεχωρίσει. Δώστε τους ένα ξεκάθαρο brief, το budget, ζητήστε προτάσεις και επιλέξτε με βάση την στρατηγική που ταιριάζει σε εσάς. Μην απευθυνθείτε σε πολλά agencies γιατί δεν θα έχετε χρόνο να τα αξιολογήσετε όλα με την απαραίτητη προσοχή.
Γιατί να επιλέξετε την Humble Digital Marketing Agency;
Στη Humble είμαστε scroll stoppers. Παντρεύουμε το Performance με το Creative και φέρνουμε εντυπωσιακά αποτελέσματα (don’t take our word for it, just check the case studies). Έχουμε βοηθήσει Ελληνικές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν σε περισσότερες από 70 χώρες. Έχουμε δημιουργήσει μια δυναμική ομάδα από digital marketing experts, καλύπτοντας όλους του τομεις του digital marketing και προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες για να γίνετε ο leader της digital αγορας. Αν αναζητάτε μία αποδεδειγμένα πετυχημένη ομάδα να αναλάβει το performance marketing του brand σας, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και ελάτε να συζητήσουμε για το πώς μπορούμε να εκτοξεύσουμε τις πωλήσεις σας.
Η Humble έχει μάλιστα βραβευτεί σε πολυάριθμες διοργανώσεις, με highlight την καμπάνια που βοήθησε την BoConcept Ελλάδος να ανακηρυχθεί ως “Franchisee of the Year” του Παγκόσμιου Δικτύου της πολυεθνικής. Η Google μας έχει ανταμείψει με τον ανώτατο τίτλο του «Premier Google Partner», πιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα και την ικανότητά μας να διαχειριστούμε καμπάνιες αλλά και στρατηγικές στο διαφημιστικό κανάλι Google Ads.