Το «Creator Week» 2022 είναι το μεγαλύτερο event από τη Meta για τους δημιουργούς και έλαβε μέρος στις αρχές Νοεμβρίου.
Τις 7 ημέρες εκδηλώσεων ανακοινώθηκαν συνολικά πολλές νέες παροχές στους δημιουργούς περιεχομένου, προκειμένου να ενισχύσουν τη δράση τους μέσα στις πλατφόρμες της εταιρίας.
Αυτές ήταν οι σημαντικότερες:
🔔Έρχονται οι συνδρομές σε facebook/Instagram:
- Διαθέσιμες για facebook pages & Instagram creator accounts
- Γίνεται expand σε όλους τους US creators και έπειτα σε Aus/Canada
- Στην Ελλάδα δεν θα είναι διαθέσιμες προς το παρόν σε δημιουργούς
⭐Stars & Gifts για Facebook/Instagram:
- Ήταν διαθέσιμο σε reels, πλέον και σε φωτός/text posts
- Ανοίγει αυτόματα
- 1 star=1 cent για τον creator
- Στην Ελλάδα μπορείς (μόνο) να αγοράσεις Stars
🖼️NFTs στο Instagram:
- Πλέον περιλαμβάνουν και video
- Θα μπορούν να δημιουργηθούν (mint) στο app
- Άνοιξαν σε UK & EU!
Αυτό για το οποίο είμαστε περισσότερο ενθουσιασμένοι είναι η σημασία που δίνει πλέον η εταιρία στην επικοινωνία των προϊόντων αυτών και στις διαδικασίες onboarding.
Στην επίσημη ιστοσελίδα των creators λοιπόν τα βήματα είναι καθορισμένα:
1.Log in με facebook
2.Παράθεση σελίδων
3.On boarding procedure (Get Started)
4.Ξεχωριστές landing pages με info
5.Επεξήγηση ΟΛΩΝ σε 3 κατηγορίες, Create, Grow, Earn
Για πρώτη φορά βλέπουμε τη Meta να δίνει τόση έμφαση στο να ξεκαθαρίσει τις διαδικασίες, να μειώσει τα εμπόδια εισόδου και την τριβή του κοινού με τα προϊόντα της.
Για πρώτη φορά εταιρία κοινωνικής δικτύωσης διαθέτει τόσο μεγάλη γκάμα προϊόντων in-app monetization (έστω US only προς το παρόν), παρότι το TikTok κάνει καλεί δουλειά στην επικοινωνία με τους creators.
Για την ακρίβεια, πιστεύουμε πως η Meta αντιγράφει σε μεγάλο βαθμό τα περισσότερα monetization tools του άκρως επιτυχημένου Twitch.tv.
Αν δε το γνωρίζετε, δεν είναι υπερβολή ότι το #twitch έφερε το livestreaming στη mainstream σκηνή, κάνοντας το απλά cool και sustainable από οικονομικής άποψης για τους δημιουργούς.
Τα stars, οι συνδρομές, τα δώρα, και άλλα, είναι features που έχουν χρησιμοποιηθεί με τεράστια επιτυχία στο twitch εδώ και χρόνια!
Υπό αυτή την έννοια λοιπόν, ένας full time δημιουργός short form περιεχομένου αυτή τη στιγμή, τουλάχιστον σε US, θα έδινε ΠΟΛΥ μεγάλη βάση στο Instagram για να επωφεληθεί ΟΛΩΝ των παραπάνω.
Φτιάχνοντας κοινό εκεί, τα reels μπορούν να διαμοιραστούν και στο facebook επενδύοντας μάλιστα στη δημιουργία μίας ομάδας στο facebook (group).
Έπειτα, όλο το short form video content μπορεί να διοχετευθεί σε TikTok & YouTube Shorts (το οποίο ανοίγει το monetization του από το 2023).
Η μάχη για τους δημιουργούς έχει ξεκινήσει, και η Meta έδειξε τα χαρτιά της. Αν θες να δεις πώς έχει διαμορφωθεί η εικόνα στα ελληνικά κοινωνικά δίκτυα, κατέβασε την έρευνα της Humble και ενημερώσου!