Η έρευνα της HypeAuditor με ανάλυση σε 77.6 εκατομμύρια αναρτήσεις κατέληξε ότι:
✅Πιο ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ τύπος περιεχομένου είναι οι εικόνες με 42.2% μερίδιο
✅2ο πιο δημοφιλής τα carousel με 26,2%
✅3ο πιο δημοφιλής τα Reels 26,2%
Ποιο είναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ περιεχόμενο ωστόσο;
✅1η θέση τα Reels με τη περισσότερη πολύ απήχηση και likes!
Τι σημαίνει αυτό; Τα reels πλεονεκτούν ΚΑΙ στη προτίμηση του κόσμου ΚΑΙ στον αλγόριθμο!
Ωστόσο, από τους 13.6 εκατομμύρια influencers, ούτε οι μισοί δεν ανέβασαν Reels τον Ιούλιο, δηλαδή μόνο το 41% τα χρησιμοποίησαν.
Το τελικό 59% δεν εκμεταλλεύθηκε ακόμα αυτή την ευκαιρία!
Ένα μικρό case study δημιουργού περιεχομένου:
Το τελευταίο Reel που μοίρασε σαν δημόσιος λογαριασμός δημιουργού ο «δικός μας» Άγγελος Περλέγκας, βγήκε στον αέρα μετά το roll out των Reels στην Ελλάδα.
Ενώ το προφίλ είχε κάτι παραπάνω από 500 follows, το Reel έφερε:
✅3474 views
✅Προσέγγισε 3076 λογαριασμούς
✅8 saves, 112 likes, και 6 σχόλια
Το βίντεο θα μπορούσε με καλύτερα production values, να περιέχει ακόμα:
✅Υπότιτλους
✅Καλύτερο editing
✅Περισσότερα στοιχεία εικόνας
✅Πιο δομημένα Call to actions
Θυμίζουμε πως μέχρι και τώρα ακόμα βλέπουμε πως συνεχίζεται το roll out των Reels.
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως οι Έλληνες χρήστες ΤΩΡΑ αρχίζουν να εξοικειώνονται με τα Reels του instagram.
Δηλαδή η παραπάνω έρευνα ισχύει σε μεγαλύτερο βαθμό για το ελληνικό κοινό που βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο χρήσης τους.
Θα αφήσεις την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη;
Ανακάλυψε τις δυνατότητες των Reels αλλά και του TikTok και ξεκλείδωσε τη δυναμική της επιχείρησής σου, με το TikTok Studio της Humble!