Στο τελευταίο του βίντεο μέσω του προσωπικού του προφίλ, ο Adam Mosseri, Head of #Instagram, περιγράφει τις 3 νέες δυνατότητες που θα κάνουν σύντομα την εμφάνισή τους.
Οι τρεις νέες αυτές προσθήκες είναι τα:
✅ Product Tags
✅ Enhanced Tags
✅ Καλύτερο Ranking πρωτότυπου content(!)
Τι παίζει με τα product tags;
Όπως σας είχαμε ενημερώσει και παλαιότερα, το πρώτο αφορά τη δυνατότητα όλα τα προσωπικά προφίλ να μπορούν να κάνουν tag προϊόντα από καταλόγους που έχουν συνδέσει στη Meta οι επιχειρήσεις.
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως αν έχουν γίνει οι τεχνικές διαδικασίες σύνδεσης καταλόγου ενός e-shop σε Instagram (και facebook), και έχει ανοίξει το Instagram Shop, τότε ο καθένας θα έχει τη δυνατότητα να κάνει tags τα προϊόντα αυτά στις φωτογραφίες και τα βίντεό του.
Θεωρούμε δεδομένο ότι το feature θα είναι διαθέσιμο και στα #Creator accounts , και θυμίζουμε πως μπορείτε οποιοδήποτε λογαριασμό να τον γυρίσετε σε Creator ή Business).
Τι είναι τα Enhanced Tags;
Το δεύτερο αφορά μία ανακοίνωση που έχει προηγηθεί χρονικά, και αφορά τα Creator profiles. Συγκεκριμένα, όταν ένας χρήστης κάνει πλέον tag κάποιον creator, κάτω από την επισήμανση θα εμφανίζεται και η ιδιότητα του δημιουργού αυτού.
Αυτό θα γίνεται όταν ο δημιουργός έχει ήδη επιλέξει την αντίστοιχη κατηγορία (πχ. επάγγελμα) στο δικό του προφίλ.
Ο αλγόριθμος θα επικροτεί το πρωτότυπο περιεχόμενο!
Η τελευταία αλλαγή είναι σίγουρα και η πιο σημαντική, αφού ο Adam μας ενημέρωσε πως ο αλγόριθμος θα αναβαθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε το πρωτότυπο περιεχόμενο να κατατάσσεται υψηλότερα στο #Feed!
Για την ακρίβεια, σε μεταγενέστερο story του, ανέφερε πως αυτό (προς το παρόν), θα αφορά τη καρτέλα «Explore» καθώς και τις προτεινόμενες (από λογαριασμούς που δεν ακολουθείτε) δημοσιεύσεις στο feed.
Πρακτικά, πιθανότατα μέσω image recognition, AI και άλλων τεχνολογιών, η πλατφόρμα θα είναι σε θέση να σπρώξει περισσότερο το υλικό το οποίο δεν έχει ξαναδημοσιευθεί (ίσως και γενικότερα σε άλλες πλατφόρμες, όπως reposts από TikTok!).
Αυτό μπορεί να αποτελέσει πραγματικά μεγάλο δέλεαρ για τους δημιουργούς που βασίζονται στις δικιές τους παραγωγές, και να ρίξει ανώνυμους λογαριασμούς που απλά μοιράζονται έτοιμο υλικό.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η μάχη για τους creators έχει μόλις ξεκινήσει!