Πώς μία από τις παλαιότερες εταιρίες πληροφορικής κατάφερε να αποκτήσει 1,2M followers και 10,9M likes σε ένα μόλις χρόνο;
Αυτοί είναι 3 λόγοι για τους οποίους η Microsoft έδειξε το δρόμο 👇:
✅ Το κρατήσανε ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ
«TikTok is an entertainment platform, not a social network».
Σίγουρα έχεις ακούσει το γνωστό μότο.
Φαίνεται πως η Microsoft το ακολουθεί κατά γράμμα προσφέροντας άφθονο ψυχαγωγικό υλικό που εξυπηρετεί το μέσο και διασκεδάζει τους χρήστες της πλατφόρμας.
Bonus💡: Το επικό playlist με windows PAINT βίντεο που χτυπάει full nostalgia για τους millennials
✅ ΔΕΝ πουλάει!
Είναι πέραν για πέραν ξεκάθαρο ότι ο λογαριασμός προσπαθεί να συσχετιστεί με τον κόσμο, παρά να του πουλήσει.
Πέρα από το σύνδεσμο στο landing page, δεν υπάρχει πραγματικά καμία αναφορά σε προσφορές ή άλλα προϊόντα.
Ο μόνος στόχος του καναλιού είναι να χτυπήσει στο συναίσθημα και να αυξήσει το relatability με την πλατφόρμα συνολικά.
Bonus💡: Το επιτυγχάνει τέλεια αυτό προωθώντας UGC (user generated content) από millennial και GenZ creators με έμφαση στο gaming και το nostalgia.
✅ Σ Υ Ν Ε Π Ε Ι Α
Ο λογαριασμός ανεβάζει 2 με 3 βίντεο την εβδομάδα, με τα παραπάνω χαρακτηριστικά, εδώ και 1 χρόνο ακατάπαυστα, χωρίς να αλλάξει στρατηγική.
Bonus💡: Πιθανότατα το τρέχουν σαν ένα fun experiment, αλλιώς δε βρίσκω το λόγο να μην είχαν καθημερινή παρουσία.
Πώς σου φαίνεται η προσπάθεια της Microsoft; Σε χαλάει αυτή η προσέγγιση της;
Για μέτρο σύγκρισης, δες τον επίσημο λογαριασμό του Facebook app (η οποία τρέχει πολλές cringy διαφημίσεις).
Ανακάλυψε τις δυνατότητες του TikTok και ξεκλείδωσε τη δυναμική της επιχείρησής σου, με το TikTok Studio της Humble!