Πώς κερδίζουμε κίνηση και πωλήσεις με το Instagram Shop🛍️;

Conversion API: Αύξησε τις πωλήσεις σου σε Facebook & Instagram!

Μαρκ Ζάκεμπεργκ: Ποντάρει το μέλλον του Faceboοκ στο «metaverse»!

Dark Light

Το Instagram shop ήρθε για να μείνει – και μεγαλώνει!

Το «μαγαζί» αποτελεί ένα από τα πλέον αποτελεσματικά εργαλεία για να προβάλουμε τα προϊόντα μας στους χρήστες της πλατφόρμας και καθώς η εξοικείωση των χρηστών μαζί του συνεχίζεται, παρατηρούμε αυξανόμενη χρήση του στη σύγχρονη εμπειρία του social commerce.

Δεν είναι λοιπόν απροσδόκητο το γεγονός πως η εταιρία συνεχίζει και εμπλουτίζει τις δυνατότητες με περισσότερες επιλογές tagging προϊόντων.

Πλέον λοιπόν, μια επιχείρηση μπορεί να κάνει product tagging όχι μόνο πάνω στις δημοσιεύσεις της, αλλά και στη περιγραφή, εντός του κειμένου, με παρόμοιο τρόπο που βάζει hashtags! Με αυτό τον τρόπο μπορεί να προβάλει έως και 5 προϊόντα!

Έτσι, αυξάνουμε θεαματικά τα «touch points», δηλαδή τα σημεία όπου ο χρήστης αλληλεπιδρά με τα προϊόντα, δίνοντας και τη δυνατότητα να συνεχίσει στον ιστότοπό μας, φέρνοντάς τον ένα βήμα πιο κοντά στην αγορά.

Αξίζει να αναφερθεί ότι με τις νέες αυτές δυνατότητες των Shops, ενισχύεται κατά πολύ η δυναμική του Instagram σαν κανάλι οργανικής κίνησης για το ecommerce, κάτι το οποίο έλειπε σε μεγάλο βαθμό από την πλατφόρμα. Παλαιότερα δε, ο μόνος ουσιαστικός χώρος που επιτρεπόταν ένας μοναδικός σύνδεσμος ήταν στο προφίλ της επιχείρησης.

Πλέον μια επιχείρηση μπορεί να κάνει product tagging πάνω στις δημοσιεύσεις της, καθώς και στη περιγραφή!

Θυμίζουμε πως για να προβάλουμε τα προϊόντα μας στο Instagram πρέπει να δημιουργήσουμε το δικό μας Instagram Shop:

✅ Έχουμε το δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα

✅ Συνδέσουμε το product feed με τον κατάλογο

✅ Ολοκληρώσουμε τις διαδικασίες στον commerce manager

Πώς θα κάνουμε tag προϊόντα στην περιγραφή

Πληκτρολογούμε το “@” μέσα στο κείμενο που γράφουμε και θα εμφανιστεί το παράθυρο για να επιλέξουμε το προϊόν που επιθυμούμε, το οποίο στη συνέχεια μπορούμε και να αναζητήσουμε με το όνομά του.

Τα Facebook/instagram Shops μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετικές πηγές οργανικών κλικς, και είναι απαραίτητα για κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς δημιουργούν προϋποθέσεις για πολύ καλό οργανικό traffic πίσω στο website μας.

Ας μη ξεχνάμε πως στο μέλλον θα έχουμε πιθανότατα και instant checkout option μέσα από την πλατφόρμα του Facebook/Instagram με ενσωματωμένο επεξεργαστή πληρωμών για εξυπηρέτηση των social media users!

Stay Tuned!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.