Μη ξεγράφεις το Facebook: 5 Λόγοι για να επενδύσεις πάνω του

CHAT GPT: Έρχονται τα Plugins!

Η τελευταία ανακοίνωση του Zuckerberg περιείχε πληροφορίες που πρέπει να ξέρεις

Dark Light

Το Facebook αποτελεί ακόμα το κοινωνικό μεγαθήριο με τα πιο ποιοτικά κοινά, και είναι ακόμα το δυνατότερο μέσο προβολής και διαφήμισης για την ελληνική επιχείρηση.

Ας δούμε γιατί μέσα από 5 επιχειρήματα:

  1. Είναι με διαφορά το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο 🌐

Το Facebook παραμένει η κορυφαία πλατφόρμα με 2.91+ δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα (statista/datareportal January 2023).

Στην Ελλάδα, υπάρχουν πάνω από 7 εκατομμύρια λογαριασμοί (Ιούλιος 2021, statista), επομένως το κοινό σας βρίσκεται και εκεί.

  1. Διαθέτει την πιο εξελιγμένη διαφημιστική πλατφόρμα 💰

Τόσο το Snapchat όσο και το TikTok έχουν αντιγράψει τις λειτουργίες και τις επιλογές του Ads Manager του Facebook.

Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες επιλογές στόχευσης για να εξασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις σας θα βρεθούν μπροστά στους πελάτες σας!

  1. Η Δύναμη των Ομάδων 🤝

Οι ομάδες είναι ίσως το πιο δυνατό και επιδραστικό προϊόν της πλατφόρμας αυτή τη στιγμή. Έχουν εξαιρετική οργανική απήχηση και δίνουν φωνή στην κοινότητά σας. Δοκιμάστε τη δημιουργία μιας ομάδας για να αυξήσετε τη δραστηριότητά σας.

  1. Θα βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε περιεχόμενο 📱

Το Facebook υποστηρίζει ποικίλες μορφές περιεχομένου, από εικόνες και βίντεο μέχρι άρθρα και livestreaming.

Επιτρέπει σε δημιουργούς περιεχομένου και επαγγελματίες να γίνουν δημιουργικοί και να αλληλεπιδρούν αποτελεσματικά με το κοινό τους.

Αυτή η ποικιλία εξασφαλίζει ότι η πλατφόρμα παραμένει σχετική και ενδιαφέρουσα τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις. Επίσης, σύντομα θα ανοίξουν τα Facebook Reels για όλους τους λογαριασμούς και τις σελίδες, προσφέροντας ακόμη περισσότερη οργανική απήχηση.

  1. Είναι ALL-IN στην AI 🤖

Το Facebook έχει επενδύσει δισεκατομμύρια σε εξελιγμένους servers για να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της AI.

Αυτό την τοποθετεί σε καλή θέση για να τη χρησιμοποιήσει στη διαφημιστική της πλατφόρμα, αλλά και στο αλγοριθμικό personalized feed (το ονομάζει “recommendation engine”).

Φαντάστειτε ένα TikTok, αλλά με ΟΛΑ τα είδη περιεχομένου, όχι μόνο βίντεο, και που σερβίρει αποτελεσματικές διαφημίσεις στο σωστό κοινό, χωρίς πολλές παραμετροποιήσεις.

Με βάση τόσο τις έρευνες όσο και την προσωπική μας εμπειρία, καταλήγουμε στο ότι το Facebook μπορεί να μην είναι το “cool” παιδί των social media πλέον, αλλά είναι μακριά από το να θεωρηθεί… τελειωμένο!

Η πλατφόρμα συνεχίζει να εξελίσσεται, να αναπτύσσει νέα εργαλεία και να ενισχύει τις δυνατότητές της για να παραμείνει ανταγωνιστική και σημαντική για χρήστες και επιχειρήσεις.

Για όλους αυτούς τους λόγους, το Facebook παραμένει μια σημαντική πλατφόρμα και είναι απαραίτητο να επενδύσουμε χρόνο και χρήμα σε αυτό το 2023, ειδικά στην Ελληνική αγορά.

Μην αγνοήσετε τη δύναμή του και την ευκαιρία να φτάσετε στο κοινό σας με αποτελεσματικές και στοχευμένες καμπάνιες, αξιοποιώντας ταυτόχρονα τη δύναμη της κοινότητας και των ομάδων!