Μελλοντικά μάλιστα οι creators θα κερδίζουν και χρήματα από τις πωλήσεις🛍️!
Η Meta θέλει να κάνει το Instagram την σημαντικότερη πλατφόρμα για το #socialcommerce δίνοντας μας άλλο ένα πανίσχυρο εργαλείο, αυτή η φορά για χρήστες και επιχειρήσεις μαζί.
Πώς θα γίνεται το tagging προϊόντων;
Καταρχάς να σημειώσουμε πως από τη στιγμή που μία επιχείρηση ανοίξει τη καρτέλα Shop στην εφαρμογή, πλέον η ίδια μπορεί κάνει tag όποιο προϊόν θέλει στις αναρτήσεις της.
Η δυνατότητα αυτή λοιπόν μέχρι τώρα ήταν δυνατή μόνο σε business profiles, καθώς σε creator profiles που συνεργαζόντουσαν με κάποιο brand.
Στην Αμερική ωστόσο έχει ξεκινήσει το roll out του product tagging σε όλους τους χρήστες, δηλαδή με τα απλά προσωπικά προφίλ, με τη διαδικασία να έχει ως εξής:
✅ Ανεβάζεις την ανάρτησή σου
✅ Κάνεις tag το brand του προϊόντος που σε ενδιαφέρει
✅ Πλέον βλέπεις τη καρτέλα products
✅ Κάνεις tag το προϊόν που επιθυμείς
Τι παραπάνω κερδίζουν τα brands στο Instagram;
Με τη συγκεκριμένη διαδικασία οι χρήστες (και τα brands) μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο το virality και το credibility που δίνει το User Generated Content, δηλαδή το περιεχόμενο των χρηστών.
Γνωρίζουμε πως οι δυνητικές πελάτες εμπιστεύονται άλλους χρήστες κοινωνικών μέσων και ακολουθούν πιστά το «social proof» πριν καταλήξουν στις αγορές τους. Με αυτό το τρόπο αναδεικνύονται καλύτερα τα προϊόντα των Shops που μας ενδιαφέρουν και συνεπώς ξεκλειδώνονται πολλές δημιουργικές επιλογές για brands και influencers που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να ενεργοποιήσουν το κοινό τους.
Και εκτός από τα παραπάνω, εισάγεται και μία νέα δυναμική στο προφίλ της επιχείρησης, καθώς τα product tags θα εμφανίζονται όλα στη καρτέλα tagged content, έτσι ώστε να μαζεύεται εκεί όλο το περιεχόμενο που δημιουργήσαν οι χρήστες, αυτόματα!
Affiliate marketing στο Instagram!
Σαν να μην έφθαναν τα παραπάνω, φαίνεται πως η εταιρία προωθεί και ένα “affiliate program” με το οποίο οι δημιουργοί περιεχομένου θα μπορούν να κερδίζουν ποσοστό από τις πωλήσεις των προϊόντων που φέρνουν μέσω των Instagram Shops!
Αυτό λοιπόν μπορεί να δώσει άμεσα χρηματικά κίνητρα σε influencers και content creators για να κάνουν tag τα προϊόντα μιας επιχείρησης και να δημιουργήσει περιεχόμενο για αυτή.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως οι επιχειρήσεις θα μπορούν να απενεργοποιούν κατά το δοκούν τα tags χρηστών, μέσα από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής.
Το roll out θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες για την Αμερική σε πρώτη φάση και έπειτα για τον υπόλοιπο κόσμο.