Salvador Dali
Καλώς τον.
Σε περιμέναμε.
Ξέρεις,
γνωρίζουμε
διάφορα
πράγματα
για σένα
  • Vintage Coke
    Για παράδειγμα,
    ξέρουμε ότι ασχολείσαι
    με τη διαφήμιση
  • Vintage Magazine
    Ότι το πρωί διαβάζεις
    το BussinessToday και
    το μεσημέρι το DailyFax
  • Vintage Sidewalk
    Προσφάτως μας
    είχες επισκεφθεί ξανά,
    εδώ στο humble.gr
Μεταξύ μας,
δεν θέλεις να μάθεις
πόσα ξέρουμε
Sherlock Holmes
Όχι εμείς δηλαδή.
Το Facebook
Αυτό κυρίες
και κύριοι
είναι το
remarketing

Ένας επαναστατικός τρόπος διαφήμισης, μία από τις καινοτομίες του Internet. «Στοχεύεις» με banners αποκλειστικά όσους έχουν επισκεφθεί στο παρελθόν το site σου.

Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου (ή για να κάνεις πλάκα).

Έχει όμως ένα σοβαρό μειονέκτημα: είναι διαθέσιμο σε όλους. Δυστυχώς όλοι μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν.

Στο internet, δεν υπάρχουν εμπόδια.

Τα ίδια μάτια διεκδικεί μία πολυεθνική και το κουρείον της γειτονιάς. Στις ίδιες θέσεις διαφημίζονται.

Βέβαια, πολλοί διαφημίζονται, ελάχιστους όμως θυμόμαστε στο τέλος της μέρας.

Διότι, εάν η διαφήμιση δεν κάνει εντύπωση, ό,τι και να λέει δεν έχει σημασία.
Και για να κάνεις εντύπωση πρέπει πρώτα να ξεχωρίσεις.
Και για να ξεχωρίσεις, χρειάζεσαι δημιουργικότητα, φρεσκάδα (και γνώση του μέσου).

Αυτό κάνουμε στην Humble Digital Agency