Εκπαιδευτήρια Γ. Ζώη

Digital Campaign
 

Σκοπός της καμπάνιας ήταν η προβολή των υψηλών ποσοστών του Εκπαιδευτηρίου στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, ως μέσο ανάδειξης της αποτελεσματικής εκπαιδευτικής του μεθόδου.

Η καμπάνια «έτρεξε» στα μέσα: Facebook & Google Display Network και «στόχευσε» γονείς με παιδιά ηλικιών από 5 έως 16 χρονών.

 

Υλοποίηση.

Αποφύγαμε τη συνηθισμένη προβολή αριθμών, βαθμών και βάσεων.

Προτιμήσαμε να εμπνεύσουμε τους γονείς μιλώντας για το μέλλον των παιδιών τους, και εστιάσαμε στο ότι η επιτυχία είναι πάντοτε θέμα μεθόδου, και άρα όλοι μπορούν να την διεκδικήσουν.

Προβάλαμε τις εκπαιδευτικές μεθόδους του σχολείου, τις αξίες του Ιδρυτή και αναδείξαμε τις προτεραιότητές του: εστιάζει στην ουσία και όχι στο «φαίνεσθαι».

 

Δημιουργικό.

Μια Google καμπάνια που δεν έμοιαζε με Google καμπάνια

Η πιο προσωποποιημένη καμπάνια στο Google Display που έγινε ποτέ.

 

Facebook Campaign

Friends of Friends Campaign

Οι γονείς των μαθητών μας είναι το καλύτερο «μέσο» επικοινωνίας. Το Facebook μας έδωσε τη δυνατότητα να το αξιοποιήσουμε.

 

Facebook Demographics Display Campaign

Μια καμπάνια με μηνύματα και για τους δυο γονείς, αλλά κυρίως για τη μητέρα.

 

Χτίσιμο προφίλ από το Remarketing

Στην δεύτερη, επαναληπτική επαφή με το κοινό (Remarketing), αποκαλύψαμε το μειονέκτημα του σχολείου το οποίο αποτελεί παράλληλα και πλεονέκτημα.

 

Καμπάνια Προσέλκυσης Αριστούχων - Υποτροφιών

Ένας δεύτερος στόχος της καμπάνας ήταν η προετοιμασία του Σχολείου για την επόμενη μεγάλη επιτυχία στις Πανελλήνιες.

 

Αποτελέσματα

 

580.000

γονείς στην Αττική προσέγγισε η καμπάνια, με συχνότητα εμφάνισης 20 φορές.

20.000

Clicks στην Landing Page

14.000

Engaged Facebook χρήστες

3.800

Likes

100

Shares/Κοινοποιήσεις

1.000

New Page Likes (100% αύξηση)

0.15%

CTR στο Google Display Network