iBag

Η έξυπνη τσάντα που ξέρει την ηλικία σου
 

Λανσάρισμα του νέου Brand τσάντας «iBag» που έρχεται μαζί με πληθώρα από accessories για smart phones και ειδικές θήκες προστασίας των πιο πολύτιμων gadgets της σύγχρονης εποχής.

Η καμπάνια «έτρεξε» στο Facebook και το Google Remarketing και απευθύνθηκε σε νεανικό κοινό.

 

Χακάραμε το Facebook Advertising Platform.
Είχε πλάκα.

Μαντέψαμε σωστά την ηλικία 400.000 μελλοντικών αγοραστών και εκείνοι σε αντάλλαγμα έμαθαν την iBag.

 

Engagement.

 

25.000

Website Clicks

3.800

Post Likes

30

Post Shares

200

Comments

 

Remarketing Campaign.

Αφού όλοι «άκουσαν» το όνομα, χρησιμοποιήσαμε το Remarketing για να τους συστήσουμε και το προϊόν «iBag».

Hacking Facebook v2.0

Συνεχίσαμε να «χακάρουμε» τη διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook για να χαρίσουμε στο κοινό της καμπάνιας πλατιά χαμόγελα.

 

Facebook Wall.

Η διαφήμιση αυτή προβλήθηκε στην κεντρική στήλη του Facebook, το Facebook Wall:

 

Facebook Right Side.

 

Ads για τους μικρούς φίλους της καμπάνιας.

 

Αλλά και τους μεγάλους.

 

Για αγόρια (μόνο).

 

Για κορίτσια (μόνο).

 

Γενικά, το Remarketing είναι το ιδανικό κανάλι για την προβολή των «extras» τους προϊόντος:

 

Google Remarketing – Η καμπάνια x 2.

Ανεβάσαμε την ένταση της επικοινωνίας, βάζοντας στο «παιχνίδι» και το Google Remarketing.

 

Τα banners τράβηξαν την προσοχή και η Landing Page της καμπάνιας έκανε τη δύσκολη δουλειά.

 

Αποτελέσματα

 

Η καμπάνια προσέγγισε

660.000

εν δυνάμει αγοραστές

Οι οποίοι είδαν κατά μέσο όρο

9 φορές

την καμπάνια

45.000

Website Clicks

4.300

Post Likes

250

Comments

40

Shares

1.000

Page Likes