Launching Campaign

HUMBLE DIGITAL AGENCY
 

Σκοπός της καμπάνιας ήταν το λανσάρισμα της εταιρείας στην αγορά, στοχεύοντας τα στελέχη του Marketing και της Επικοινωνίας.

Η καμπάνια «έτρεξε» σε Facebook, Google και στα online μέσα του κλαδικού τύπου.

Video.

Όλοι διαφημίζονται σήμερα στο Internet. Σημασία έχει να μπορείς να ξεχωρίζεις.

160.000
Video Views
150
Video Shares
Κρεας με 1 κλικ - ΔΕΙΤΕ ΤΗ LANDING PAGE
 

Υλοποίηση.

Θέλαμε να δείξουμε ότι όσο μικρός και εάν είναι κάποιος, όποιο επάγγελμα και εάν ασκεί και όσο μικρό budget και αν διαθέτει, έχει ίσες ευκαιρίες να ξεχωρίσει στο Internet σήμερα.

Για να το αποδείξουμε βάλαμε τον εαυτό μας στη θέση του λιγότερο sexy επαγγέλματος στον πλανήτη. Στη θέση ενός κρεοπώλη.

Χρησιμοποιήσαμε τις πιο συνηθισμένες μεθόδους online προβολής, το κάναμε όμως με εντελώς διαφορετικό τρόπο, για να δείξουμε τελικά ότι όποιος και εάν είσαι, μπορείς να γίνεις ο ήρωας της ημέρας (αρκεί να έχεις καλές ιδέες).

 
 

Remarketing Campaign.

Παγκόσμια Πρωτοτυπία: Η πρώτη .. ειλικρινής προσέγγιση στο Remarketing!

 

Interests.

Στόχευση νέου κοινού βάσει ενδιαφερόντων, πάντοτε με ειλικρίνεια.

 

Concept: «Δεν θέλει κόπο» - Display Campaign.

Οι στατιστικές λένε ότι είναι πιθανότερο να σε χτυπήσει αυτοκίνητο από το να προσέξεις ένα Banner. Δεν θα παίρναμε όρκο γι’αυτό.

 

Print Campaign.

Η καμπάνια δεν θα μπορούσε να μην «περάσει» και από τον κλαδικό τύπο. Για την ακρίβεια, ξεκίνησε εκεί.

 

Media Strategy

Ή αλλιώς, «πως κάναμε τα 2.000€ να μοιάζουν με 20.000€».

Facebook Targeting Hacks

Χρησιμοποιήσαμε τις δυνατότητες στόχευσης του Facebook για να προσεγγίσουμε αποκλειστικά το κοινό – στόχο: Στελέχη του Marketing και της Επικοινωνίας.

Δεδομένου ότι το Facebook δεν παρέχει ιδιαίτερα αξιόπιστες μεθόδους στόχευσης επαγγελματιών, προχωρήσαμε σε μια σειρά από πατέντες ή «Hacks» για να διασφαλίσουμε την βελτιστοποιημένη διανομή του Budget.

 

Δημογραφικά + Interests

Στοχεύσαμε τις διαφημίσεις αρχικά μέσω δημογραφικών. Περιορίσαμε τη διανομή τους όμως χρησιμοποιώντας τα «Interests» ή «Ενδιαφέροντα». Αποφύγαμε έτσι την οριζόντια διανομή της διαφήμισης, αλλά στοχεύσαμε αποκλειστικά σε εκείνο το κοινό το οποίο έχει καταχωρηθεί στο Facebook ως «επαγγελματίας του Marketing». Με τα δημογραφικά «φιλτράραμε» περαιτέρω το κοινό αυτό.

Δημιουργήσαμε μία πρώτη, «σφιχτή» βάση, στην οποία «τρέξαμε» το σύνολο των διαφημίσεων.

Google Targeting

Μέσω του Google Display Network ενισχύσαμε την «αίσθηση» των ευρηματικών Remarketing banners «αυτό είναι ένα banner που σε ακολουθεί», «γεμίσαμε το internet με banners», κτλ. Φροντίσαμε δηλαδή, τα συγκεκριμένα banners να σε ακολουθούν πραγματικά παντού.

Δεδομένης της αδυναμίας του Google Display Network να στοχεύσει αποτελεσματικά σε δημογραφικά και επαγγέλματα, χρησιμοποιήσαμε την ασφαλή προσέγγιση της χρήσης των Interests και Topics. Επίσης, στοχεύσαμε συγκεκριμένα sites που επισκέπτονται τα στελέχη της αγοράς, με χρήση Placements.

Μέθοδοι στόχευσης - Google

  1. Display
  2. Interests
  3. Topics
  4. Remarketing
  5. Placements: advertising.gr, marketingweek.gr, adweek.com*, adsoftheworld.com*
*προβολή διαφημίσεων μόνο σε «ελληνικό» traffic.

 

Αποτελέσματα

 

106,000

Engaged Χρήστες

(clicks, likes, shares, comments σε assets της καμπάνιας)

160.000

Video views

(organic + paid)

150

Video shares

(combined shares από όλα τα Facebook Ad Groups)

23,400

Website clicks

 

840

Page Likes

– Σελίδα: «Humble Digital Agency»

250

Page Likes

– Σελίδα: «Κρέατα Χρηστάκης»

69

Comments

(Συνολικά στα Banners της καμπάνιας)